Jeżeli korzystasz z systemu AgentBox, na pewno już znasz moduł zadań. To praktyczne narzędzie, które pomaga w codziennej pracy, zapewniając jej lepszą organizację. Ale czy miałeś okazję wypróbować już funkcję wznowień? Jeśli nie, to ten przewodnik został napisany specjalnie dla Ciebie.
Wznowienia w systemie AgentBox to zautomatyzowany proces, który umożliwia łatwiejszą i skuteczniejszą obsługę klienta. W przypadku polis wystawionych przez system AgentBox, wszystkie wymagane informacje do ich odnowienia są łatwo dostępne na szczegółach zadania. Kluczową funkcjonalnością jest automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail do klientów na 30 dni przed wygaśnięciem polisy. Istotnym elementem jest sekcja kalkulacji, która zawiera link do kalkulatora z już wprowadzonymi danymi klienta i pojazdu, umożliwiając szybkie przedstawienie gotowej oferty.
Przejdź do modułu zadań z górnego menu systemu AgentBox.
Po wejściu do modułu zadań, zwróć uwagę na wybraną kategorie i aktywne filtry.
Jeśli wszystko się zgadza – kliknij na wiersz z zadaniem, którego szczegóły chcesz zobaczyć.
Dla polis wystawionych przez system AgentBox, wszystkie istotne informacje potrzebne do ich wznowienia będą dostępne w szczegółach zadania. W sekcji kalkulacji znajdziesz link, który otworzy kalkulator wypełniony danymi klienta i pojazdu.
Jeśli wystawisz wznowienie po przejściu z linku znajdującego się w module zadań, zadanie zamknie się automatycznie.
W przypadku wznowień polis zaimportowanych z innych systemów, proces przebiega nieco inaczej. Zadanie wznowieniowe znajdziesz w tym samym miejscu, ale część informacji niezbędnych do kalkulacji musisz podać samodzielnie.
Skorzystaj z przycisku „nowa kalkulacja”, aby otworzyć kalkulację w kontekście klienta, którego polisę wznawiasz. Informacje o pojeździe, które udało się zaimportować znajdują się w sekcji „opis zadania” na jego szczegółach. Jeśli zadanie jest nieaktualne, klient zrezygnował lub chcesz je przełożyć – skorzystaj z opcji ręcznej obsługi zadania dostępnej na górze („zamknij zadanie” i „przełóż zadanie”).
Obsługa wznowień może wydawać się pracochłonna, ale dzięki modułowi zadań dostępnemu w systemie AgentBox proces ten staje się prosty i efektywny dzięki:
● Automatyzacji powiadomień: Na 30 dni przed końcem ważności polisy, system generuje wiadomość e-mail, którą następnie wysyła do klientów. Dla Was, jest to oszczędność czasu a dla klienta sygnał, że o nim pamiętacie.
● Automatyzacja danych: Jeżeli polisa została wystawiona w systemie AgentBox, wystarczy wczytać link do kalkulacji a dane pojazdu oraz właściciela uzupełnią się automatycznie.
● Efektywna kalkulacja: Dzięki automatycznemu uzupełnieniu danych, generowanie oferty wznowieniowej trwa znacznie krócej.
Zachęcamy do korzystania z modułu wznowień, nie tylko w celu usprawnienia własnej pracy, ale przede wszystkim aby podnieść poziom obsługi klientów.
Jesteś zainteresowany(-a) AgentBoxem?
Napisz do nas: kontakt@agentbox.pl, zadzwoń: 605-992-155 lub wypełnij formularz poniżej 💙
Udostępnimy Ci wersję demo AgentBoxa i odpowiemy na wszystkie pytania.
Nie chcesz wypełniać formularza?
Zadzwoń
+48 605 992 155