Jak obsługiwać wznowienia w AgentBox?

Jeżeli korzystasz z systemu AgentBox, na pewno już znasz moduł zadań. To praktyczne narzędzie, które pomaga w codziennej pracy, zapewniając jej lepszą organizację. Ale czy miałeś okazję wypróbować już funkcję wznowień? Jeśli nie, to ten przewodnik został napisany specjalnie dla Ciebie.

Wznowienia w systemie AgentBox to zautomatyzowany proces, który umożliwia łatwiejszą i skuteczniejszą obsługę klienta. W przypadku polis wystawionych przez system AgentBox, wszystkie wymagane informacje do ich odnowienia są łatwo dostępne na szczegółach zadania. Kluczową funkcjonalnością jest automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail do klientów na 30 dni przed wygaśnięciem polisy. Istotnym elementem jest sekcja kalkulacji, która zawiera link do kalkulatora z już wprowadzonymi danymi klienta i pojazdu, umożliwiając szybkie przedstawienie gotowej oferty.

Jak wystawić polisę wznowieniową w systemie AgentBox?

Przejdź do modułu zadań z górnego menu systemu AgentBox.

Po wejściu do modułu zadań, zwróć uwagę na wybraną kategorie i aktywne filtry.

Jeśli wszystko się zgadza – kliknij na wiersz z zadaniem, którego szczegóły chcesz zobaczyć.

Dla polis wystawionych przez system AgentBox, wszystkie istotne informacje potrzebne do ich wznowienia będą dostępne w szczegółach zadania. W sekcji kalkulacji znajdziesz link, który otworzy kalkulator wypełniony danymi klienta i pojazdu.

Jeśli wystawisz wznowienie po przejściu z linku znajdującego się w module zadań, zadanie zamknie się automatycznie.

Wznowienia polis wystawionych poza systemem AgentBox

W przypadku wznowień polis zaimportowanych z innych systemów, proces przebiega nieco inaczej. Zadanie wznowieniowe znajdziesz w tym samym miejscu, ale część informacji niezbędnych do kalkulacji musisz podać samodzielnie.

Skorzystaj z przycisku „nowa kalkulacja”, aby otworzyć kalkulację w kontekście klienta, którego polisę wznawiasz. Informacje o pojeździe, które udało się zaimportować znajdują się w sekcji „opis zadania” na jego szczegółach. Jeśli zadanie jest nieaktualne, klient zrezygnował lub chcesz je przełożyć – skorzystaj z opcji ręcznej obsługi zadania dostępnej na górze („zamknij zadanie” i „przełóż zadanie”).

Podsumowanie

Obsługa wznowień może wydawać się pracochłonna, ale dzięki modułowi zadań dostępnemu w systemie AgentBox proces ten staje się prosty i efektywny dzięki:

Automatyzacji powiadomień: Na 30 dni przed końcem ważności polisy, system generuje wiadomość e-mail, którą następnie wysyła do klientów. Dla Was, jest to oszczędność czasu a dla klienta sygnał, że o nim pamiętacie.

Automatyzacja danych: Jeżeli polisa została wystawiona w systemie AgentBox, wystarczy wczytać link do kalkulacji a dane pojazdu oraz właściciela uzupełnią się automatycznie.

Efektywna kalkulacja: Dzięki automatycznemu uzupełnieniu danych, generowanie oferty wznowieniowej trwa znacznie krócej.
Zachęcamy do korzystania z modułu wznowień, nie tylko w celu usprawnienia własnej pracy, ale przede wszystkim aby podnieść poziom obsługi klientów.

Jesteś zainteresowany(-a) AgentBoxem?

Napisz do nas: kontakt@agentbox.pl, zadzwoń: 605-992-155 lub wypełnij formularz poniżej 💙

Umów się na spotkanie online

Udostępnimy Ci wersję demo AgentBoxa i odpowiemy na wszystkie pytania.

Nie chcesz wypełniać formularza?
Zadzwoń
+48 605 992 155

Twój formularz został poprawnie przesłany. Odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to tylko możliwe.
Twój formularz nie został wysłany. Spróbuj ponownie lub napisz kontakt@agentbox.pl
Klikając „Akceptuję”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu ułatwienia nawigacji po stronie, analizy korzystania ze strony oraz wsparcia naszych działań marketingowych. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.