Moduł do zadań specjalnych. Jak AgentBox automatyzuje pracę agenta.

Zarządzanie zadaniami jest kluczową częścią pracy każdej agencji ubezpieczeniowej. Kontrola nad terminami, procesami i komunikacją może mieć ogromny wpływ na sukces sprzedaży i pozytywne doświadczenia klientów.  Moduł zadań w systemie AgentBox oferuje szereg funkcji, które ułatwiają pracę agentom ubezpieczeniowym. Obejmuje automatyczne odnawianie polis, przypomnienia o ratach, zarządzanie przeglądami AC, a także umożliwia szybki kontakt z klientami. A to tylko niektóre z zalet tego modułu.

Automatyczne odnawianie polis

Automatyczne odnawianie polis dzięki Modułowi Zadań w systemie AgentBox to istotne udogodnienie dotyczące wznowień. Proces jest zautomatyzowany i uruchamia się na 30 dni przed końcem ochrony obowiązującej polisy. Dla polis wystawionych w programie AgentBox, wszystkie niezbędne dane do odnowienia są dostępne w szczegółach zadania. Podstawową funkcją jest automatyczna informacja wysyłana do klienta o zbliżającym się końcu ważności polisy. Gdy dochodzi do momentu sprzedaży, kolejnym udogodnieniem jest wypełniony formularz kalkulacji. Automatycznie wprowadzone dane o kliencie i pojeździe znacznie przyspieszają proces przedstawienia klientowi ofert do wznowienia.

System oferuje swoją pomoc także w przypadku polis zaimportowanych z innych systemów. W przypadku pojedynczej polisy wystarczy użyć krótkiego formularza aby wprawić mechanizm przypomnień w ruch. Jeśli chcesz masowo zaimportować polisy z innego systemu, zajmiemy się tym w całości za Ciebie.

Przypomnienia o ratach

AgentBox znacząco usprawnia zarządzanie procesem płatności rat. Również w tym przypadku nadrzędną funkcję pełnią automatycznie tworzone i wysyłane przypomnienia. Dzięki nim agenci mają pewność, że ich klienci zostaną poinformowani o terminach zbliżających się płatności.

Ta funkcja nie tylko upraszcza proces zarządzania ratami, ale także pozwala na pogłębienie relacji z klientem poprzez regularne i precyzyjne komunikowanie się na temat ważnych informacji. Automatyczne przypomnienia dotyczące rat są tworzone dla każdej drugiej i kolejnej raty polisy sprzedanej w systemie. Również agent może łatwo monitorować status płatności rat i interweniować osobiście w razie potrzeby. To wartość dodana dla klienta końcowego. Zamiast na rutynowych zadaniach administracyjnych, agenci koncentrują się na tym co istotne.

Łatwe inspekcje AC

Moduł zadań w AgentBox zawiera również narzędzia umożliwiające zarządzanie oględzinami AC. Proces ten jest kluczowy w cyklu życia polisy, a jego efektywne zarządzanie może znacznie zwiększyć wydajność pracy agenta. Po wykonaniu kalkulacji z zakresem AC, agent może rozpocząć proces oględzin ubezpieczonego auta przy pomocy aplikacji mobilnej AgentBox. Wykorzystując aplikację, można przesłać do systemu paczkę ze zdjęciami auta. Po wykonanych oględzinach w systemie pojawi się zadanie, które pozwala na dalsze kroki w procesie. Aplikacja mobilna może również przeprowadzić Agenta przez proces oględzin krok po kroku jeśli nie jest pewien, jakie zdjęcia wykonać.

Błyskawiczne kalkulacje - skanowanie kodów AZTEC

Dzięki aplikacji mobilnej, agent może zeskanować kod AZTEC z dowodu rejestracyjnego klienta i w łatwy sposób przesłane dane auta i właściciela do gotowej kalkulacji. Zadanie z kategorii skanów AZTEC umożliwia agentowi wrócenie do zebranych danych w dowolnym terminie oraz kontrolę nad dalszym procesem. Dzięki błyskawicznym kalkulacjom AZTEC zarówno klient, jak i agent zyskują bezcenny dla wszystkich czas.

Sprzedaż zdalna

Sprzedaż zdalna w systemie to elastyczne i wygodne narzędzie, które umożliwia agentom ubezpieczeniowym wysyłanie wybranej oferty bezpośrednio do klienta, aby sam mógł dokończyć proces zakupu polisy. Klient otrzymuje wybraną ofertę na adres email. Weryfikuje się numerem PESEL, co pozwala na szybki i wygodny dostęp i możliwość zakupu polisy. Dzięki zadaniu agent może monitorować cały proces – od wysłania oferty po zakończoną sprzedaż. To tutaj będą zapisywane wszystkie kroki klienta. Jeśli okaże się, że w ofercie trzeba nanieść zmianę (np. poprawić literówkę), można skorzystać z linka do kalkulacji, aby podesłać klientowi nową ofertę. Zadanie zamyka się automatycznie, gdy klient zakupi polisę.

Pozostałe typy zadań

Oprócz zadań wznowieniowych, związanych z harmonogramem płatności rat oraz inspekcjami AC, system oferuje dodatkowe typy zadań. Oto wybrane z nich:

● Kalkulacje www.  zadanie, pozwalające na kontakt z klientami kalkulującymi w kanale direct.  W prosty sposób możemy wczytać wykonaną przez klienta kalkulację a następnie zmodyfikować ją lub sfinalizować sprzedaż. Historia zadania w sposób klarowny przedstawia akcje, które podejmował klient.

Zlecenia sprzedaży. Dedykowane zadania do obsługi przekazanych szans sprzedażowych. Są narzędziem wspierającym proces sprzedaży, umożliwiając agentom zarządzanie i wykorzystywanie okazji do zwiększenia sprzedaży.

Kontakt z Klientem. Specjalne zadania, których celem jest zapisanie przypomnienia o kontakcie z klientem na później. Pomagają one w utrzymaniu ciągłości i regularności komunikacji z klientami.

Korzyści z korzystania z modułu zadań

Zarządzanie zadaniami stanowi kluczowe elementy pracy każdej agencji ubezpieczeniowej. Kontrola nad terminami, procesami i komunikacją może mają ogromne znaczenie. Moduł Zadań w AgentBox dostarcza niezbędne narzędzia, które pozwalają na utrzymanie płynności i wydajności w codziennych działaniach. Zaprojektowany z głębokim zrozumieniem potrzeb branży, znacząco ułatwia codzienną pracę, automatyzując procesy i umożliwiając skoncentrowanie się na tym, co naprawdę liczy się w relacji z klientem.

Jesteś zainteresowany(-a) AgentBoxem?

Napisz do nas: kontakt@agentbox.pl, zadzwoń: 605-992-155 lub wypełnij formularz poniżej 💙

Umów się na spotkanie online

Udostępnimy Ci wersję demo AgentBoxa i odpowiemy na wszystkie pytania.

Twój formularz został poprawnie przesłany. Odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to tylko możliwe.
Twój formularz nie został wysłany. Spróbuj ponownie lub napisz kontakt@agentbox.pl
Klikając „Akceptuję”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu ułatwienia nawigacji po stronie, analizy korzystania ze strony oraz wsparcia naszych działań marketingowych. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.